Benvidos! / ¡Bienvenidos!

Estimados amigos,

Comprácenos comunicarlles que, a pesar de estar a poñernos aínda ao día e afacéndonos a este novo formato, xa recuperamos o funcionamento do noso blog e nada mellor que comezar cunha dupla invitación. Dunha banda, para que nel poidan deixar os seus comentarios e suxerencias. Doutra banda, para mantelos informados sobre as noticias relativas ao escritor a quen representamos e para convidalos a participar nas nosas actividades, que se reparten, en liñas xerais, do seguinte xeito e tendo como obxetivo fundamental a difusión da vida e obra do autor de El Bosque Animado: Wenceslao Fernández Flórez.

- Sábados ás 19.00h: Tardes de lecer na FWFF. Conxunto de actividades que alternan música, lecturas dramatizadas, contos para nenos na Caixa dos Contos Favoritos, charlas e conferencias, exposiciones, etc.

- Primeiros domingos de mes: Té con historias. Tertulia dedicada a diversos temas relacionados directa ou indirectamente coa figura de Wenceslao Fernández Flórez. Ás 18.00h.

- Segundos domingos de mes: entrenamento croquet. Así como o escritor practicaba este interesante deporte, tamén nós queremos disfrutar de gratas tardes de xogo no noso campo de croquet. Ás 18.00h.

- Terceiros domingos de mes: Lendo con WFF e os seus contemporáneos. Club de lectura para adultos dedicado a explorar a obra doutros autores da época de Fernández Flórez. Ás 18.00h.

- Cuartos domingos de mes: Lecturas e Labores. Sesión en que facemos converxer actividades manuais con lecturas amenas. Ás 18.00h.

Ademais deste abano de posibilidades, lembrámoslles que na FWFF teñen lugar tamén outras actividades de carácter anual como a celebración os Cantares de Reis e o Belén Vivinte no mes de xaneiro; a celebración do Antroido cun baile de máscaras en febreiro, a celebración da Romaría das Letras Galegas o 17 de maio; a Noite de San Xoán o 23 de xuño; expedicións literarias durante o verán, un magosto popular entre outubro e novembro e a celebración de Santa Icía, patroa dos músicos.

Os nosos grupos de teatro infantil, xuvenil e de adultos, así como o coro Arumes da Fraga e as actividades permanentes para nenos (Lecturas compartidas, Xogando coa Natureza, Talleres de Verán…) manteñen o seu ritmo ao longo do ano.

E moitas outras cousas que poñen en contacto pasado e presente a través dun escritor que non pode estar máis de actuliadidade: Wenceslao Fernández Flórez, o novelista, o xornalista, o tradutor, o cineasta… o home, en fin, das mil caras que abre a súa casa-museo a todos os visitantes.

Moitas gracias pola súa atención e benvidos!!

PADROADO DA FUNDACIÓN WENCESLAO FERNÁNDEZ FLÓREZ

*****

Estimados amigos,

Nos complace comunicarles que, a pesar de estar poniéndonos aún al día y adaptándonos a este nuevo formato, ya recuperamos el funcionamiento de nuestro blog y nada mejor que empezar con una invitación. Por una parte, para que en él puedan dejar sus comentarios y sugerencias. Por otra parte, para mantenerlos informados de las noticias relativas al escritor a quien representamos y para invitarlos a participar en nuestras actividades que se reparten, en líneas generales, del siguiente modo y teniendo como objetivo fundamental la difusión de la vida y obra del autor de El bosque animado: Wenceslao Fernández Flórez.

- Sábados a las 19.00h: Tardes de lecer na FWFF. Conjunto de actividades que alternan música, lecturas dramatizadas, cuentos para niños en la Caja de los Cuentos Favoritos, charlas y conferencias, exposiciones, etc.

- Primeros domingos de mes: Té con historias. Tertulia dedicada a diversos temas relacionados con la figura de Wenceslao Fernández Flórez. A las 18.00h.

- Segundos domingos de mes: entrenamiento de croquet. Así como el escritor practicaba este interesante deporte, también nosotros queremos disfrutar de gratas tardes de juego en nuestro campo de croquet. A las 18.00h.

- Terceros domingos de mes: Leyendo con WFF y sus contemporáneos. Club de lectura para adultos dedicado a explorar la obra de otros autores de la época de Fernández Flórez. A las 18.00h.

- Cuartos domingos de mes: Lecturas y Labores. Sesión en la que hacemos converger actividades manuales con lecturas amenas. A las 18.00h.

Además de este abanico de posibilidades, les recordamos que en la FWFF tienen lugar también actividades de carácter anual como la celebración de los Cantares de Reyes y el Belén Viviente en el mes de enero; la celebración del Carnaval con un baile de máscaras en febrero; la celebración de la Romería de las Letras Gallegas el 17 de mayo; la Noche de San Juan el 23 de junio; expediciones literarias durante el verano; un  magosto popular entre octubre y noviembre y la celebración de Santa Cecilia, patrona de los músicos.

Nuestros grupos de teatro infantil, juvenil y de adultos, así como el coro Arumes da Fraga y las actividades permanentes para niños (Lecturas Compartidas, Jugando con la Naturaleza, Talleres de Verano…) mantienen su ritmo a lo largo del año.

Y muchas otras cosas que ponen en contacto pasado y presente a través de un escritor que no puede estar más de actualidad: Wenceslao Fernández Flórez, el novelista, el periodista, el traductor, el cineasta… el hombre, en fin, de las mil caras, que abre su casa-museo a todos los visitantes.

¡Muchas gracias por su atención y bienvenidos!

PATRONATO DE LA FUNDACIÓN WENCESLAO FERNÁNDEZ FLÓREZ

Unha reflexión sobre “Benvidos! / ¡Bienvenidos!

  1. Como nuevo Presidente de la Fundación, me gustaría recordar al Presidente anterior D. Xaime Isla Couto, por su dedicación en los últimos 10 años a la recuperación de este espacio cultural y a la imagen de D Wenceslao Fernández Flórez, y también al VicePresidente D. Avelino Pousa Antelo, de quien hemos podido contagiarnos de su juventud espiritual y física en aquellas veladas donde incluso se atrevió a recordar sus tiempos de tamborilero. Creo que es de justicia recordarlos en estos días tan entrañables, tan familiares y llenos de recuerdos que les transmitimos a su viúda Dª Cristina Novoa y a las hijas de D Avelino y a sú nuera Julia, viúda de Mario Pousa, también en la memoria.
    Por otra parte no puedo deja de acordarme en estos días de la gran familia que es en la actualidad con todos sus colaboradores: en el Coro “Arumes da Fraga”, en el Teatro infantil “O Polo saltón”, en el grupo de teatro “Volvoreta”, en el grupo de teatro de mayores “O Bosque Animado”, en los animados grupos de Croquet, en el Parchis y en las lecturas dramatizadas. A todos vosotros muchas gracias por participar en nuestras tareas y en nuestro proyecto. A todos Feliz Navidad y toda clase de bendiciones para el Año 2013.
    Antonio Montero

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Podes utilizar estas etiquetas e atributos HTML : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>